Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Plány

úterý 16. dubna 2013

Plány

Krásný slunečný den!:)
Dnes mám pro Vás trošičku jiný článek. Týká se mých plánů a toho, co chci udělat. Myslím, že bude dobrý si to sem vypsat. Uvidíme, jestli se mi podaří všechno splnit. Já teda doufám, že ano!
Jinak to sluníčko je prostě úžasné,mám úplně super náladu. :))

•Obarvit se na hnědo
•Zajít na pedikůru
•Zkusit jít na spinning
•Jít do fitka
•Upéct svou první buchtu
•Koupit si nějaké pořádné šaty na léto
•Konečně o něm přestat snít a začít realizovat!
•Koupit si podprdu na cvičení
•Přečíst Janu Eyrovou
•Koupit si krásné plavky a nestydět se za svou postavu
•Naučit se chodit na podpatcích
•Dát si McFlurry v mekáči bez jakýchkoliv výčitek
•Vyfotit se s přáteli, se kterýma ještě žádnou fotku nemám (→Kamčo, přijeď!)
•Poznat nové lidi
•Navštívit Prahu

Dobré, trošku jsem se rozepsala, původně toho vůbec nebylo tolik. :)) Držte mi palce!
Bh-kluocmae4bxp_large

12 komentářů:

  1. držím palce':)) uvidíš, jak se ti všechno povede!

    OdpovědětVymazat
  2. A Darinku nepozveš jo? Že se nestydíš! :-* :-D
    Tak ať všechno splníš a podaří se ti to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Darinku už čekám několik let, to už je samozřejmost:*

      Vymazat
  3. už jeduuuu! a Mcflurryho si dáme společně:D!
    super plány!:) máš ve mě naprostou podporu,to snad víš:P

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně se mi líbí jak systematicky řadíš plány :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se ti všechny tvé sny splní!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně mi mluvíš z úst, všechno až na 2 plány sedí. Teď bych nejvíce potřebovala, abych o něm už konečně přestala snít a vrátila se do reality!
    Doufám, že se ti to podaří! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak držím palce :-)... ať se ve všech bodech zadaří :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Janu Eyrovou doporučuji, viděla jsem film i četla knížku v angličtině (i když ne originál, ale trochu zjednodušenou)
    co se týče té barvy, tak jsem taky uvažovala, že se přebarvím z blond na hnědo, ale já jsem prostě odjakživa blond a vůbec bych se jako brunetka necítila dobře, i když si s touhle myšlenkou pořád pohrávám

    OdpovědětVymazat
  9. jé, to jsou pěkné plány :) taky bych si to měla takhle hezky sepsat, to mi pomáhá pak moje plány plnit :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^